Hai varias cousas que debe ter configuradas correctamente no seu navegador para poder realizar este trámite:

1. Ter activado JavaScript

Para poder asinar e enviar a solicitude, o seu navegador ten que ter activado Javascript.

Dependendo do navegador utilizado, a forma de activar Javascript pode variar. Consulte a axuda do seu navegador se ten algunha dúbida.

A xeito de exemplo:

Para activar Javascript no navegador Mozilla Firefox

  • Na barra de menú, premer en 'Ferramentas' e logo 'Opcións...'. Se ten desactivada a barra de menú, prema no separador 'Firefox' e seleccione 'Opcións' e logo 'Opcións'
  • Seleccionar o separador 'Contido'
  • Activar a casa 'Activar JavaScript'
  • Premer en 'Aceptar'

Cómo activar JavaScript en el navegador Firefox

Para activar Javascript no navegador Internet Explorer

  • Na barra de menú, premer 'Ferramentas' e logo 'Opcións de Internet'
  • Seleccionar o separador 'Seguridade'
  • Premer no botón 'Nivel personalizado...'
  • Desprazarse ata as opcións de 'Automatización'
  • Activar a casa 'Habilitar' dentro de 'Active scripting'
  • Premer en 'Aceptar'

Como activar JavaScript no navegador Explorer

Para activar Javascript no navegador Google Chrome

  • Na barra de menú, premer na icona da chave inglesa
  • Seleccionar a opción 'Configuración'
  • Na parte inferior, seleccionar 'Mostrar opcións avanzadas... '
  • Dentro da sección 'Privacidade', seleccionar 'Configuración de contido'
  • Dentro da sección 'JavaScript', activar a casa 'Permitir que todos os sitios executen JavaScript (recomendado)'
  • Premer en 'Aceptar'

Cómo activar JavaScript en el navegador Chrome

2. Non usar o protocolo de transporte seguro TLS 1.1 nin TLS 1.2

Actualmente, os nosos trámites non están preparados para funcionar cos protocolos de transporte seguro TLS 1.1/1.2.

Se está a usar Internet Explorer nas súas últimas versións, deberá desactivar estes protocolos. Para iso, siga estas instrucións:

  • Na barra de menú, premer 'Ferramentas' e logo 'Opcións de Internet'
  • Seleccionar o separador 'Opcións avanzadas'
  • Desprazarse ata as opcións de 'Seguridade'
  • Desactivar as casas 'Usar TLS 1.1' e 'Usar TLS 1.2'
  • Premer en 'Aceptar'

3. Ter instalada unha Máquina Virtual Java

Paso optimizada para 7.x Java

Para poder realizar o trámite da solicitude, é necesario ter instalado no navegador a máquina virtual de Java

Para comprobar a máquina virtual Java que ten e, se é o caso, actualizala a unha versión compatible, visite a páxina web

http://www.java.com/es/download/installed.jspEsta ligazón ábrese nunha nova pantalla

Nesa páxina, premendo no botón 'Verificar a versión de Java', poderá coñecer a versión que ten na actualidade e, se é o caso, a posibilidade de actualizar a dita versión á última versión estable compatible con este servizo. Se xa a ten instalada, para poder realizar as solicitudes que requiren sinatura dixital, pode optar por desinstalala e instalar unha versión compatible, dispoñible en

http://www.java.com/es/Esta ligazón ábrese nunha nova pantalla

Recoméndase deixar unicamente unha versión de Java, o cal implica desinstalar as que non se usen, para evitar posibles problemas de incompatibilidade.

Pode comprobar os requisitos de máquina virtual Java mediante o enlace 'Comproba se o teu equipo cumpre os requisitos necesarios para realizar o trámite' asociado a cada trámite.

Cando introduza o Código Seguro de Verificación debe lembrar que o tres primeiros caracteres do código son "SD:"

Dependendo do tipo de letra, poden confundirse as letras "i" maiúscula con "ele" minúscula e o número "1", e tamén o "cero" coa "ou" maiúscula. Exemplo: SD:jJi7-B6jl-OZ03-​7E1I

A letra do NIF/NIE/Pasaporte debe escribirse en maiúscula. Debe introducir o mesmo documento que utilizou na solicitude.

Para máis información consulte o Manual de usuario para a Verificación e descarga do certificado con Código Seguro de Verificación (PDF, 335 KB)

Cando teña algún problema que non poida solucionar seguindo as indicacións anteriores, visite a páxina de Contacto e, a través dalgunha das canles alí sinaladas, facilite a seguinte información:

  • Datos persoais para o seguimento da súa solicitude. Nome, apelidos e DNI.
  • Datos do momento do fallo. Data e hora da solicitude.
  • Tipo de certificado de usuario que está a utilizar (por exemplo, DNI electrónico ou CERES da Fábrica Nacional de Moeda e timbre) e a súa data de caducidade.
  • Tipo de soporte do certificado de usuario (instalado no navegador, en tarxeta criptográfica, en memoria externa, tipo USB...)
  • Tipo de navegador e versión que está a utilizar. Por exemplo, Internet Explorer (versión 6, 7, 8...) ou Mozilla Firefox (versión 3.5, 3.6...)
  • Tipo de sistema operativo e versión que está a utilizar. Por exemplo, Windows (XP, Vista, 7...) ou Linux (Ubuntu, Guadalinex...).
  • Versión da Máquina Virtual Java que ten instalada no seu equipo (1.5.0.22, 1.6.0.24…).
  • Resultados obtidos co enlace Comproba se o teu equipo cumpre os requisitos necesarios para realizar o trámite

Se o trámite implica o pagamento dunha taxa:

  • Tipo de pagamento realizado(Cargo en conta ou Pagamento con tarxeta).
  • Entidade bancariasobre a que se realiza o cargo ou entidade emisora da tarxeta.
  • Código de erromostrado en pantalla, se é o caso

Comprobe previamente que o seu navegador ten:

  • Bloqueo de ventás emerxente deshabilitado. Necesario para a descarga do recibo da solicitude e o propio certificado (máis información).
  • JavaScript activado. Necesario para poder realizar a solicitude​ (máis información).