Benvido á Sede Electrónica do Ministerio de Xustiza.
Que é a Sede Electrónica?
É un portal Web cun Nivel Superior de Precisión e Seguridade nos contidos e trámites electrónicos que vostede pode realizar co Ministerio de Xustiza.
Segundo a Lei 11/2007, é o Enderezo Electrónico ao dispor dos cidadáns a través de redes de telecomunicacións cuxa Titularidade, Xestión e Administración corresponde a unha Administración Pública, Órgano ou Entidade Administrativa no exercicio das súas competencias.
A quen vai dirixido?
A Cidadáns e Empresas que queiran interactuar co Ministerio de Xustiza a través da Internet.
Que podo facer?
Realizar consultas e trámites de forma telemática.
Dispón de toda a información nas tres seccións xerais:
- Trámites que pode realizar a través da Internet.
- Información Xeral que pode consultar relacionada coa Sede Electrónica.
- Servizos que lle ofrecemos desde a Sede Electrónica.
Información e axuda
- Preguntas Frecuentes: Cl@ve
- Inhabilitación de Registros de la Propiedad, Mercantiles y de Bienes Muebles
- Certificado dixital. Autenticación e firma
- Normativa
- Calendario de días inhábiles
- Rexistro electrónico do Ministerio de Xustiza
- Quejas y sugerencias
- Cartas de servizos
- Protección de datos de carácter persoal
- Datos abertos do Ministerio de Xustiza
- Preguntas frecuentes
- DNI Electrónico
- Verificación de selos electrónicos da sede
- Asesoramento electrónico
- Axuda. Primeiros pasos
- Relación de medios electrónicos que o cidadán pode utilizar para comunicarse na sede electrónica
- Resuelva sus dudas
- Preguntas frecuentes na solicitude de certificados de Rexistro Civil: nacemento, matrimonio e falecemento