Trámite optimizado para as seguintes configuracións:

Windows

  • Windows 7 e Windows 10
    • Internet Explorer 9.x ou superior
    • Mozilla Firefox 40.x ou superior
    • Chrome 40 ou superior

Algúns trámites requiren que se identifique electronicamente (do mesmo xeito que tamén tería que facelo se realizase o trámite presencialmente).

Para identificarse, a Sede do Ministerio de Xustiza permite diferentes mecanismos para este trámite.

Certificados dixitais / Cl@ve Certificado electrónico

Admitiranse os certificados electrónicos de clave pública, non revogados, soportados por @sinatura, a Plataforma de validación e a sinatura electrónica do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas.

Pode obter un certificado dixital de diferentes provedores de servizos de certificación.Un exemplo de provedor é a Fábrica Nacional de Moeda e Timbre, que proporciona certificados mediante distintas opcións e, para as opcións que requiren acudir presencialmente a unha Oficina de Rexistro, dispón dunha ampla rede de oficinas asociadas. Pode obter máis información nesta páxina da Sede Electrónica da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre.

Se desexa obter unha lista completa dos prestadores de servizos de certificación aceptados por esta plataforma acuda a documento de provedores de servizos de certificación de @firma.

DNI electrónico / Cl@ve DNIe

Pode identificarse electronicamente mediante o DNI electrónico.

O uso de DNI electrónico para a autenticación e sinatura no proceso de solicitude de certificados, require ter instalado no ordenador do cidadán un navegador, lector de tarxetas criptográficas e sistema operativo que estean soportados, ademais da instalación dun módulo criptográfico.

Toda a información de interese e descargas necesarias para usar o DNI electrónico, pódese atopar nesta ligazón: DNI electrónico.

Cl@ve PIN

É un sistema de identificación e autenticación, que nos permite acceder a servizos das Administracións Públicas.

Para utilizar Cl@ve PIN necesita rexistrarse na páxina de Cl@ve. Para acceder ao trámite necesitará solicitar unha Cl@ve PIN, que recibirá no seu teléfono móbil.

Cl@ve permanente

É un sistema de autenticación deseñado para persoas que necesitan acceder frecuentemente aos servizos electrónicos da Administración. Baséase no uso dun código de usuario, o seu DNI ou NIE, e dun contrasinal que se establece no proceso de activación e que só debe ser coñecida por o usuario.

Para utilizar Cl@ve permanente necesita rexistrarse na páxina de Cl@ve

Algúns trámites requiren que se identifique electronicamente (do mesmo xeito que tamén tería que facelo se realizase o trámite presencialmente).

Para identificarse, a Sede do Ministerio de Xustiza permite diferentes mecanismos para este trámite.

Certificados dixitais / Cl@ve Certificado electrónico

Admitiranse os certificados electrónicos de clave pública, non revogados, soportados por @sinatura, a Plataforma de validación e a sinatura electrónica do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas.

Pode obter un certificado dixital de diferentes provedores de servizos de certificación.Un exemplo de provedor é a Fábrica Nacional de Moeda e Timbre, que proporciona certificados mediante distintas opcións e, para as opcións que requiren acudir presencialmente a unha Oficina de Rexistro, dispón dunha ampla rede de oficinas asociadas. Pode obter máis información nesta páxina da Sede Electrónica da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre.

Se desexa obter unha lista completa dos prestadores de servizos de certificación aceptados por esta plataforma acuda a documento de provedores de servizos de certificación de @firma.

DNI electrónico / Cl@ve DNIe

Pode identificarse electronicamente mediante o DNI electrónico.

O uso de DNI electrónico para a autenticación e sinatura no proceso de solicitude de certificados, require ter instalado no ordenador do cidadán un navegador, lector de tarxetas criptográficas e sistema operativo que estean soportados, ademais da instalación dun módulo criptográfico.

Toda a información de interese e descargas necesarias para usar o DNI electrónico, pódese atopar nesta ligazón: DNI electrónicoEsta ligazón ábrese nunha nova pantalla.

Cl@ve PIN

É un sistema de identificación e autenticación, que nos permite acceder a servizos das Administracións Públicas.

Para utilizar Cl@ve PIN necesita rexistrarse na páxina de Cl@ve. Para acceder ao trámite necesitará solicitar unha Cl@ve PIN, que recibirá no seu teléfono móbil.

Cl@ve permanente

É un sistema de autenticación deseñado para persoas que necesitan acceder frecuentemente aos servizos electrónicos da Administración. Baséase no uso dun código de usuario, o seu DNI ou NIE, e dun contrasinal que se establece no proceso de activación e que só debe ser coñecida por o usuario.

Para utilizar Cl@ve permanente necesita rexistrarse na páxina de Cl@veEsta ligazón ábrese nunha nova pantalla.

Cl@ve Cidadáns UE

Recoñecemento paneuropeo das identidades electrónicas, e en concreto a aceptación do DNI electrónico e identificadores similares en Servizos de Administración Electrónica doutras administracións europeas.

.

Cl@ve Cidadáns UE

Recoñecemento paneuropeo das identidades electrónicas, e en concreto a aceptación do DNI electrónico e identificadores similares en Servizos de Administración Electrónica doutras administracións europeas.

Algúns trámites requiren que se identifique electronicamente (do mesmo xeito que tamén tería que facelo se realizase o trámite presencialmente).

Cl@ve é un sistema xestionado polo Ministerio de Facenda e Administracións Públicas, orientado a unificar e simplificar o acceso electrónico dos cidadáns aos servizos públicos. O seu obxectivo principal é que o cidadán poida identificarse ante a Administración mediante o mecanismo máis conveniente en función do trámite que queira realizar e da maneira máis sinxela posible, de entre as seguintes: certificado electrónico/DNI-e, Cl@ve PIN, Cl@ve Permanente, Cl@ve para cidadáns da UE. Estes mecanismos permiten identificarse aos cidadáns á hora de realizar o trámite. Para o seu uso, algúns dos mecanismos esixen rexistrarse en Cl@ve. Máis información na Páxina Oficial de Cl@ve.

Só necesita rexistrarse en Cl@ve para Cl@ve PIN e Cl@ve PERMANENTE, non é necesario se utiliza Certificado electrónico ou DNI Electrónico.

Existen diferentes maneiras para rexistrarse en Cl@ve ademais dunha ampla rede de oficinas onde é posible rexistrase presencialmente ou obter un certificado electrónico. Recomendámoslle localizar a oficina máis próxima, que lle evitará desprazamentos e esperas innecesarias. En calquera caso, toda a información está dispoñible na Páxina oficial de Clave no apartado Como podo rexistrarme.

Hai varias cousas que debe ter configuradas correctamente no seu navegador para poder realizar este trámite:

1. Ter activado JavaScript

Para poder asinar e enviar a solicitude, o seu navegador ten que ter activado Javascript.

Dependendo do navegador utilizado, a forma de activar Javascript pode variar. Consulte a axuda do seu navegador se ten algunha dúbida.

A xeito de exemplo:

Para activar Javascript no navegador Mozilla Firefox

  • Na barra de menú, premer en 'Ferramentas' e logo 'Opcións...'. Se ten desactivada a barra de menú, prema no separador 'Firefox' e seleccione 'Opcións' e logo 'Opcións'
  • Seleccionar o separador 'Contido'
  • Activar a casa 'Activar JavaScript'
  • Premer en 'Aceptar'

Cómo activar JavaScript en el navegador Firefox

Para activar Javascript no navegador Internet Explorer

  • Na barra de menú, premer 'Ferramentas' e logo 'Opcións de Internet'
  • Seleccionar o separador 'Seguridade'
  • Premer no botón 'Nivel personalizado...'
  • Desprazarse ata as opcións de 'Automatización'
  • Activar a casa 'Habilitar' dentro de 'Active scripting'
  • Premer en 'Aceptar'

Como activar JavaScript no navegador Explorer

Para activar Javascript no navegador Google Chrome

  • Na barra de menú, premer na icona da chave inglesa
  • Seleccionar a opción 'Configuración'
  • Na parte inferior, seleccionar 'Mostrar opcións avanzadas... '
  • Dentro da sección 'Privacidade', seleccionar 'Configuración de contido'
  • Dentro da sección 'JavaScript', activar a casa 'Permitir que todos os sitios executen JavaScript (recomendado)'
  • Premer en 'Aceptar'

Cómo activar JavaScript en el navegador Chrome

2. Non usar o protocolo de transporte seguro TLS 1.1 nin TLS 1.2

Actualmente, os nosos trámites non están preparados para funcionar cos protocolos de transporte seguro TLS 1.1/1.2.

Se está a usar Internet Explorer nas súas últimas versións, deberá desactivar estes protocolos. Para iso, siga estas instrucións:

  • Na barra de menú, premer 'Ferramentas' e logo 'Opcións de Internet'
  • Seleccionar o separador 'Opcións avanzadas'
  • Desprazarse ata as opcións de 'Seguridade'
  • Desactivar as casas 'Usar TLS 1.1' e 'Usar TLS 1.2'
  • Premer en 'Aceptar'

3. Ter instalada unha Máquina Virtual Java

Paso optimizada para 7.x Java

Para poder realizar o trámite da solicitude, é necesario ter instalado no navegador a máquina virtual de Java

Para comprobar a máquina virtual Java que ten e, se é o caso, actualizala a unha versión compatible, visite a páxina web

http://www.java.com/es/download/installed.jsp

Nesa páxina, premendo no botón 'Verificar a versión de Java', poderá coñecer a versión que ten na actualidade e, se é o caso, a posibilidade de actualizar a dita versión á última versión estable compatible con este servizo. Se xa a ten instalada, para poder realizar as solicitudes que requiren sinatura dixital, pode optar por desinstalala e instalar unha versión compatible, dispoñible en

http://www.java.com/es/

Recoméndase deixar unicamente unha versión de Java, o cal implica desinstalar as que non se usen, para evitar posibles problemas de incompatibilidade.

Pode comprobar os requisitos de máquina virtual Java mediante o enlace 'Comproba se o teu equipo cumpre os requisitos necesarios para realizar o trámite' asociado a cada trámite.