• Tramitación telemática parcial

En cada Ministerio hai un Rexistro electrónico cuxas funcións son as seguintes:

  • A recepción e remisión de solicitudes e escritos relativos aos trámites e procedementos que correspondan de acordo coa súa norma de creación, e dos documentos adxuntos, así como a emisión dos recibos necesarios para confirmar a recepción.
  • A remisión electrónica de escritos e solicitudes ás persoas, órganos ou unidades destinatarias.
  • A anotación dos correspondentes asentos de entrada e saída.

A presentación de solicitudes e escritos no Rexistro Electrónico do Ministerio de Xustiza poderá realizarse durante as vinte e catro horas de todos os días do ano.

Requisitos

Solicitaráselle que se identifique e asine dixitalmente o seu contido de acordo cos requisitos establecidos para o acceso ao Rexistro electrónico.

Proceso

O proceso é equivalente a entregar fisicamente a instancia correspondente na oficina do Rexistro Xeral do Ministerio. O sistema rexistrará o formulario asinado dixitalmente polo solicitante nun asento do Rexistro Electrónico.

Xustificante

O Rexistro Electrónico emitirá automaticamente un recibo asinado electronicamente que terá o seguinte contido:

  • Copia da solicitude ou escrito presentado.
  • Data e hora de presentación e número de entrada de rexistro.
  • Se é o caso, enumeración dos documentos adxuntos.

O número de rexistro permítelle identificar o seu escrito ou solicitude ante o Ministerio e realizar o seguimento do estado do seu trámite dende o  enlace Como vai o meu?

O Rexistro Electrónico poderá rexeitar os documentos electrónicos que se lle presenten, nas seguintes circunstancias:

  • Que se trate de documentos dirixidos a órganos ou organismos fóra do ámbito da Administración Xeral do Estado.
  • Que conteñan código malicioso ou dispositivo susceptible de afectar á integridade ou seguridade do sistema.
  • No caso de utilización de documentos normalizados, cando non se cubran os campos requiridos como obrigatorios, ou cando conteña incongruencias ou omisións que impidan o seu tratamento.
  • Que se trate de documentos que deban presentarse en Rexistros Electrónicos específicos.

Nestes casos, informarase o remitente, indicando os motivos do rexeitamento, e, cando fose posible, dos medios de emenda e o enderezo en que poida presentarse.​

  • Tramitación telemática parcial

Para consultar o estado dunha solicitude presentada a través do Rexistro Electrónico do Ministerio, cómpre presentar un novo escrito baixo o mesmo asunto e indicando explicitamente que desexa facer un seguimento da súa solicitude. Para poder informalo do estado cumprirá que facilite o número de rexistro que se lle forneceu na presentación do escrito.

Requisitos.

Solicitaráselle que se identifique e asine dixitalmente o seu contido de acordo cos requisitos establecidos para o acceso ao Rexistro Electrónico.

Proceso.

O proceso equivale á entrega física da instancia correspondente na oficina do Rexistro Xeral do Ministerio. O sistema rexistrará o formulario asinado dixitalmente polo solicitante nun asento do Rexistro Electrónico.

Relación e descarga de modelos de solicitude normalizados do Ministerio de Xustiza

Xustificante.

O Rexistro Electrónico emitirá automaticamente un recibo asinado electronicamente que terá o seguinte contido:

  • Copia da solicitude ou escrito presentado.
  • Data e hora de presentación e número de entrada de rexistro.
  • De ser o caso, enumeración dos documentos anexos.