• Tramitación telemática completa

Este servicio le permitirá obtener en el momento su Certificado Literal de Matrimonio, siempre que sea posible la emisión online del mismo. Es necesario identificarse mediante uno de los métodos previstos en CLAVE.

Para ello, se comprobarán sus datos de identidad, utilizando el servicio “Consulta de datos de identidad” que proporciona la Dirección General de la Policía, puede oponerse a dicha consulta no utilizando este servicio.

Para el caso de que usted:

  • Se oponga a la comprobación anterior;
  • Necesite un certificado especial (plurilingüe, en extracto, multilingüe…);
  • El matrimonio se haya celebrado en España hace menos de dos meses o se haya celebrado en el extranjero;
  • Necesite solicitarlo para un tercero;
  • U otras casuísticas específicas.

Debe utilizar el trámite general de “Solicitud de certificado de Matrimonio” que encontrará en esta misma página, y que requiere la cumplimentación de un formulario más amplio, al ofrecer todas las opciones posibles de solicitud de certificados de matrimonio.

  • Tramitación telemática completa

Para acceder a este trámite é necesario dispor de certificado dixital ou estar rexistrado en Clave para identificarse de forma única.

A certificación que se solicita pode ser para un mesmo, ou para outra persoa.

A partir dos datos proporcionados na súa solicitude verificarase a dispoñibilidade por medios telemáticos da información. Se está dispoñible, a súa certificación expedirase no momento. De non ser así, o sistema informaralle sobre se recibirá o certificado por correo postal na dirección que indique na solicitude, ou lle proporcionará información de como debe proceder para obtelo.

Non será posible realizar solicitudes do mesmo certificado ata pasados 15 días desde a anterior. Esta limitación non afecta as solicitudes de certificados que poidan emitirse ao momento.

No caso de solicitar o certificado coma terceiro autorizado polo inscrito ou polo seu representante, se a solicitude se dirixe a unha oficina de Rexistro Civil na que xa se implantou o novo modelo de Rexistro Civil, Lei 20/2011, poderá esixirse achegar unha autorización do inscrito, caso no que poderá utilizar o seguinte ​modelo de autorización (PDF, 60 KB)

Preguntas frecuentes

  • Tramitación telemática completa

A certificación que se solicita pode ser para un mesmo, ou para outra persoa.

O certificado solicitado por esta vía remitirase sempre por correo ordinario ao domicilio indicado na solicitude.

Se dispón dun certificado dixital ou está rexistrado en Clave pode utilizar o servizo que si require identificación electrónica e que atopará nesta mesma páxina e a través do que, se é posible, poderá obter o certificado en liña.

Non será posible realizar solicitudes do mesmo certificado ata pasados 15 días desde a anterior. Esta limitación non afecta as solicitudes de certificados que poidan emitirse ao momento.

No caso de solicitar o certificado coma terceiro autorizado polo inscrito ou polo seu representante, se a solicitude se dirixe a unha oficina de Rexistro Civil na que xa se implantou o novo modelo de Rexistro Civil, Lei 20/2011, poderá esixirse achegar unha autorización do inscrito, caso no que poderá utilizar o seguinte modelo de autorización​ (PDF, 60 KB)

Preguntas frecuentes

  • Tramitación telemática completa

Os organismos, entidades ou terceiros destinatarios dos documentos electrónicos de Rexistro Civil deben comprobar a súa validez desde este apartado consignando o Código Seguro de Verificación que inclúe o documento.

Para acceder a este trámite NON é necesario identificarse mediante Clave. Poderá visualizar e descargaro documento electrónico cuxa validez se desexa comprobar.

Infórmase que o CSV que poden validarse neste servizo son os que comezan por RG, NS ou MS.

  • Tramitación telemática parcial

A través deste servizo pódese obter información sobre os datos rexistrais cun valor meramente informativo, non tendo en caso ningún a consideración de certificación das inscricións do Rexistro Civil. Os devanditos datos abranguen os datos máis relevantes recollidos nas inscricións principais de nacemento desde o ano 1996 ata outubro do ano 2021 e de matrimonio desde o ano 1989 ata setembro de 2021.

Non se inclúen aqueles datos nos que a súa inscrición teña que recollerse á marxe da inscrición principal, por exemplo: o cambio de nome e/ou apelidos, divorcio, nacionalidade, etc. a que se refiren os artigos 39, 46, 62, 76 e 77 da Lei do Rexistro Civil. Tampouco os referidos á Sección de Titorías.