• Tramitación telemática completa

Para acceder a este trámite é necesario dispor de certificado dixital ou estar rexistrado en Clave para identificarse de forma única.

A partir dos datos proporcionados na súa solicitude verificarase a dispoñibilidade por medios telemáticos da información. Se está dispoñible, a súa certificación expedirase no momento. De non ser así, o sistema informaralle sobre se recibirá o certificado por correo postal na dirección que indique na solicitude, ou lle proporcionará información de como debe proceder para obtelo.

Non será posible realizar solicitudes do mesmo certificado ata pasados 15 días desde a anterior. Esta limitación non afecta as solicitudes de certificados que poidan emitirse ao momento.

Preguntas frecuentes

  • Tramitación telemática completa

O certificado solicitado por esta vía remitirase sempre por correo ordinario ao domicilio indicado na solicitude.

Se dispón dun certificado dixital ou está rexistrado en Clave pode utilizar o servizo que si require identificación electrónica e que atopará nesta mesma páxina e a través do que, se é posible, poderá obter o certificado en liña.

Non será posible realizar solicitudes do mesmo certificado ata pasados 15 días desde a anterior. Esta limitación non afecta as solicitudes de certificados que poidan emitirse ao momento.

Preguntas frecuentes

  • Tramitación telemática completa

Os organismos, entidades ou terceiros destinatarios dos documentos electrónicos de Rexistro Civil deben comprobar a súa validez desde este apartado consignando o Código Seguro de Verificación que inclúe o documento.

Para acceder a este trámite NON é necesario identificarse mediante Clave. Poderá visualizar e descargar o documento electrónico cuxa validez se desexa comprobar

Infórmase que o CSV que poden validarse neste servizo son os que comezan por RG, NS ou MS