Bere eskaera sinatu ahal izateko hurrengo pausoak jarraitu behar izango ditu:

  • Javaren kontroleko taulara sartzea (Windows-en, klika egin dezan Hasieran, ondoren Taulan Kontroleko eta ondoren Java aukera dezan)
  • Segurtasuna betilea aukeratzea eta, betile horretan, Editar botoiak leku-zerrenda sakatzea

Cómo necesito tener configurada la seguridad Java para firmar la solicitud

  • Agregar botoia sakatzea eta ondoren, 'Kokapen' balio bezala, leku berrirako, hurrengo baliorako, sartzea: https://sede.mjusticia.gob.es
  • Aceptar botoia sakatuz operazioa egiaztatzea

Lehenik, kontuaren titularrak bat etorri behar du ziurtagiri digitalaren titularrarekin (alegia, eskatzailearekin).

Tasa ordaintzeko, Zerga Agentziaren ordainketa bidea erabili behar da. Ordainketa mota nolakoa den, aldez aurretik egiaztatu beharko duzu zure bankuak edo kutxak halako ordainketak egitea onartzen duen, eta zein ordutegitan egiten dituen.

Kreditu txartelarekin ordaintzea

Soilik Zerga Agentziaren zerrendetan ageri diren banku edo kutxen bitartez ordain daiteke kreditu txartela erabiliz (Ikusi zerrenda). Inprimakian bertan duzu Agentziaren lotura, erakundearen kodearen laukiaren ondoan (informazio orokorrari buruzko orrian ere badago).

Aurreko zerrendan ageri den kode bera da erakundearena.

Berrikusi zure finantza-erakundearen ordutegia (Ikusi ordutegia)

Lehenik eta behin, egiazta ezazu tasa ordaindua duzula. Kontsultatu ezazu:

Ordainketa egina baldin baduzu, baliteke errore tekniko bat gertatu izana, eta, horrenbestez, ez dugu identifikatzailea erakusterik izan.

Zure eskaeren identifikatzaileak ikusteko sar zaitez webgune honetan: Berreskuratu identifikatzailea. Ziurtagiri digitala beharko duzu (ziurtagiriko datuek bat egin behar dute eskatzailearen datuekin).

Ordainketa egina baldin baduzu, eta ez badago identifikatzailerik, dirua itzultzeko eskatu beharko duzu, eta berriz saiatu bide telematikoa erabiliz. Beste aukera bat da beste moduren batean egitea eskaera: postaz edo aurrez aurre.

Zerga Agentziaren zordunketa agertzen ez bada, eskaera egin gabea dela esan nahi du. Hona zenbait arrazoi:

  • Kreditu txartela jaulki duen erakundea sistemarekin bateragarri ez izatea.
  • Kontua jaulki duen erakundea sistemarekin bateragarri ez izatea.
  • Eskatzailea ez izatea kontuaren titularra.

Bankuak halako zerbitzurik ez ematea eskaera egin duzun ordutegian.

Internet Explorer nabigatzailea erabiliz gero gertatzen dira halakoak (7 eta 8 bertsioak), 'Automatikoki galdetu artxiboa deskargatu behar den' aukera desaktibatuta dagoelako.

Nola aktibatu aukera hori

  • Menuaren barran, sakatu “Tresnak” aukera eta “Internet aukerak” dion botoia ondoren
  • Aukeratu “Segurtasuna” dion erlaitza
  • Saka ezazu Pertsonalizatu... botoiaren gainean
  • Joan zaitez Deskargak aukeretara
  • Aktiba ezazu Gaitu aukera, Automatikoki galdetu artxiboa deskargatu behar den atalaren barnean
  • Sakatu “Onartu