Per donar d'alta nous usuaris, he d'escriure sempre al Centre d'Atenció a l'Usuari d'ANDES (CAU ANDES)?
No, només per a l'alta inicial de l'hospital, amb un tramitador avançat, o en cas que no hi hagi cap tramitador avançat al centre sanitari. En un altre cas, els mateixos tramitadors avançats poden donar d'alta nous tramitadors, tant simples com avançats.
Com puc sol·licitar l'alta de nous tramitadors avançats per al meu hospital si els que hi havia abans ja no hi treballen?
Envieu l'annex I emplenat i signat amb els nous tramitadorss avançats que voleu donar d'alta al correu del Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU ANDES), que podreu trobar al manual de l'aplicació.
Quina diferència hi ha entre un tramitadors avançat i un tramitador simple?
El tramitador avançat pot donar d'alta altres tramitadors del seu hospital, però el simple no.
Si treballo en un hospital que vol començar a utilitzar l'aplicació, com puc sol·licitar que el meu centre sanitari comenci a utilitzar l'aplicació de comunicació electrònica de naixements al registre civil (ANDES NAIXEMENTS)?
Heu de posar-vos en contacte amb el Centre d'Atenció al Client (CAU ANDES) a través del correu que trobareu al manual de l'aplicació. Podeu descarregar-lo a la pàgina del tràmit, a la part inferior esquerra.
Cal adjuntar al correu electrònic l'annex I emplenat i signat.