Solicitud de Indulto
- Tramitación telemática completa
Se puede presentar telemáticamente solicitud de indulto en el Registro Electrónico del Ministerio de Justicia, cumplimentando el Modelo al que se accede desde esta página, al que acompañan las instrucciones con el fin de que se señale la información necesaria para la tramitación de la solicitud.
Se le solicitará que se identifique y firme digitalmente su contenido de acuerdo con los requisitos establecidos para el acceso al Registro Electrónico.
El proceso es equivalente a la entrega física del escrito correspondiente en el Registro General del Ministerio. El sistema registrará el formulario firmado digitalmente por el solicitante en un asiento del Registro Electrónico.
Las solicitudes presentadas por este canal seguirán luego el trámite ordinario hasta su resolución final.
Requisitos
Para realizar este trámite es necesario tener instalado en su equipo la aplicación Autofirma. Puede descargar la aplicación en el siguiente enlace: Descarga Autofirma. Este enlace se abre en nueva pantalla. La descarga inluye el manual de instalación de Autofirma.
Consulta de solicitude de Indulto
- Tramitación telemática completa
Para consultar o estado dunha solicitude presentada a través do Rexistro Electrónico do Ministerio, cómpre presentar un novo escrito baixo o mesmo asunto e indicando explicitamente que desexa facer un seguimento da súa solicitude. Para poder informalo do estado cumprirá que facilite o número de rexistro que se lle forneceu na presentación do escrito.
Requisitos.
Solicitaráselle que se identifique e asine dixitalmente o seu contido de acordo cos requisitos establecidos para o acceso ao Rexistro Electrónico.
Proceso.
O proceso equivale á entrega física da instancia correspondente na oficina do Rexistro Xeral do Ministerio. O sistema rexistrará o formulario asinado dixitalmente polo solicitante nun asento do Rexistro Electrónico.
Relación e descarga de modelos de solicitude normalizados do Ministerio de Xustiza
Xustificante.
O Rexistro Electrónico emitirá automaticamente un recibo asinado electronicamente que terá o seguinte contido:
- Copia da solicitude ou escrito presentado.
- Data e hora de presentación e número de entrada de rexistro.
- De ser o caso, enumeración dos documentos anexos.