• Tramitación telemática parcial

Trátase dunha tramitación parcial, xa que aínda que se comeza o trámite a través da sede electrónica de forma telemática, non se poderá levar a cabo a súa tramitación completa, en tanto non se presenten os orixinais da copia autorizada e copia simple das correspondentes escrituras ou do certificado emitido polo secretario do padroado, co visto e prace do presidente, con firmas lexitimadas ante notario.

Mediante este trámite, excepcionalmente, o encargado do Rexistro de Fundacións de Competencia Estatal poderá, a instancia do protectorado ou de calquera dos membros do padroado, designar un auditor de contas para verificar as contas anuais dun exercicio determinado, nos casos en que o padroado, estando obrigado a nomear auditor, non o realizou antes da finalización do exercicio a auditar con arranxo ao disposto no artigo 31 do Regulamento de fundacións de competencia estatal.

Nomeamento de expertos independentes e auditores de contas (PDF, 83 KB)

  • Tramitación telemática completa

Instrucións de presentación telemática.

Conforme á Orde JUS/221/2017, de 9 de marzo, sobre legalización en formato electrónico dos libros de fundacións de competencia estatal (BOEtodos os libros presentaranse en soporte electrónico de forma telemática, por vía electrónica no Rexistro de Fundacións de competencia estatal, a través da sede electrónica do Ministerio de Xustiza.
O solicitante debe ter algún vínculo coa Fundación e debe presentarse cun certificado recoñecido.​​