Se está a acceder a este trámite con Google Chrome 46 e versións posteriores ou Mozilla Firefox 41.0.1 e versións posteriores, necesita ter instalado no seu equipo a aplicación AutoFirma. Con AutoFirma poderá completar o trámite de forma exitosa. Pode descargar a aplicación na seguinte ligazón: Descargar AutoFirma. A descarga inclúe o manual de instalación de Autofirma.
Solicitude de consulta
- Tramitación telemática parcial
Requisitos
Para realizar este trámite es necesario tener instalado en su equipo la aplicación Autofirma. Puede descargar la aplicación en el siguiente enlace: Descarga Autofirma. Este enlace se abre en nueva pantalla. La descarga inluye el manual de instalación de Autofirma.
Pode presentar telematicamente solicitude de acceso ao Arquivo no Rexistro Electrónico do Ministerio de Xustiza, completando o formulario ao que se accede dende esta páxina. Recorde que no devandito formulario se deberá relacionar, coa máxima precisión posible, a documentación á que se pretende acceder, e cumprir co resto de requisitos explicados no apartado INFORMACIÓN ADICIONAL DO TRÁMITE que figura na información xeral deste.
Solicitaráselle que se identifique e asine dixitalmente o seu contido de acordo cos requisitos establecidos para o acceso ao Rexistro electrónico.
O proceso é equivalente a entregar fisicamente a instancia correspondente na oficina do Rexistro Xeral do Ministerio. O sistema rexistrará o formulario asinado dixitalmente polo solicitante nun asento do Rexistro electrónico.
As solicitudes presentadas por esta canle seguirán logo o trámite ordinario ata a súa resolución final.
Consulta do estado da súa solicitude
- Tramitación telemática parcial
Para consultar o estado dunha solicitude presentada a través do Rexistro Electrónico do Ministerio, cómpre presentar un novo escrito baixo o mesmo asunto e indicando explicitamente que desexa facer un seguimento da súa solicitude. Para poder informalo do estado cumprirá que facilite o número de rexistro que se lle forneceu na presentación do escrito.
Requisitos.
Solicitaráselle que se identifique e asine dixitalmente o seu contido de acordo cos requisitos establecidos para o acceso ao Rexistro Electrónico.
Proceso.
O proceso equivale á entrega física da instancia correspondente na oficina do Rexistro Xeral do Ministerio. O sistema rexistrará o formulario asinado dixitalmente polo solicitante nun asento do Rexistro Electrónico.
Relación e descarga de modelos de solicitude normalizados do Ministerio de Xustiza
Xustificante.
O Rexistro Electrónico emitirá automaticamente un recibo asinado electronicamente que terá o seguinte contido:
- Copia da solicitude ou escrito presentado.
- Data e hora de presentación e número de entrada de rexistro.
- De ser o caso, enumeración dos documentos anexos.
Quedará en poder do solicitante unha copia en formato imprimible (PDF) da instancia presentada. Esta copia inclúe un número de solicitude e un número de rexistro (o “rexistro de entrada”), que lle permite identificar o seu escrito ou solicitude ante o Ministerio.