Ir a Contenido

Sede Electrónica do Ministerio de Xustiza

Sede Electrónica do Ministerio de Xustiza Acceso ao portal do Ministerio de Xustiza
Luns, 22 Xullo 2019 05:59 Actualizar data Hora oficial
Advertencia: pode non corresponder á hora exacta.
Polo tanto, ten carácter simplemente informativo e en ningún caso de certificación horaria

Menú principal

Resolva as súas dúbidas.

¿Que sistemas operativos podo utilizar para este trámite?

Este trámite non ten ningún requisito especial en relación co sistema operativo utilizado; pode utilizar calquera dos sistemas operativos máis comunmente empregados en PC domésticos:

  • Microsoft Windows 2000 / XP / Vista / 7
  • Sistemas LINUX (Guadalinex, Ubuntu...)
  • Sistemas Mac OS

¿Que navegadores podo utilizar para este trámite?

Este trámite non ten ningún requisito especial en relación co navegador, podendo utilizarse as versións máis recentes dos máis estendidos:

  • Mozilla Firefox 2.0. ou superior.
  • Microsoft Internet Explorer 7 ou superior.
  • Google Chrome 10

¿Que debo configurar no meu navegador para poder realizar este trámite?

Hai varias cousas que debe ter configuradas correctamente no seu navegador para poder realizar este trámite:

1. Ter activado JavaScript

Para poder asinar e enviar a solicitude, o seu navegador ten que ter activado Javascript.

Dependendo do navegador utilizado, a forma de activar Javascript pode variar. Consulte a axuda do seu navegador se ten algunha dúbida.

A xeito de exemplo:

Para activar Javascript no navegador Mozilla Firefox

  • Na barra de menú, premer en "Ferramentas" e logo "Opcións...". Se ten desactivada a barra de menú, prema no separador "Firefox" e seleccione "Opcións" e logo "Opcións"
  • Seleccionar o separador "Contido"
  • Activar a casa "Activar JavaScript"
  • Premer en "Aceptar"

Cómo activar JavaScript en el navegador Firefox

Para activar Javascript no navegador Internet Explorer

  • Na barra de menú, premer "Ferramentas" e logo "Opcións de Internet"
  • Seleccionar o separador "Seguridade"
  • Premer no botón "Nivel personalizado..."
  • Desprazarse ata as opcións de "Automatización"
  • Activar a casa "Habilitar" dentro de "Active scripting"
  • Premer en "Aceptar"

Como activar JavaScript no navegador Explorer

Para activar Javascript no navegador Google Chrome

  • Na barra de menú, premer na icona da chave inglesa
  • Seleccionar a opción "Configuración"
  • Na parte inferior, seleccionar "Mostrar opcións avanzadas... "
  • Dentro da sección "Privacidade", seleccionar "Configuración de contido"
  • Dentro da sección "JavaScript", activar a casa "Permitir que todos os sitios executen JavaScript (recomendado)"
  • Premer en "Aceptar"

Cómo activar JavaScript en el navegador Chrome

2. Ter o bloqueo de ventás emerxentes desactivado

Para poder visualizar os documentos asociados a este trámite (recibo de presentación e o propio certificado solicitado), o navegador debe ter desactivado o bloqueo de ventás emerxentes.

Consulte a axuda do seu navegador se ten algunha dúbida.

A xeito de exemplo:

Para quitar o bloqueo no navegador Mozilla Firefox 3.6

  • Na barra de menú, premer en "Ferramentas" e logo "Opcións..."
  • Seleccionar o separador "Contidos"
  • Desactivar a casa "Bloquear ventás emerxentes"
  • Premer en "Aceptar"

Non bloquear ventás emerxentes con navegador Firefox

Para quitar o bloqueo no navegador Internet Explorer 8

  • Na barra de menú, premer en "Ferramentas" e logo "Opcións de Internet"
  • Seleccionar o separador "Privacidade"
  • Desactivar a casa "Activar o bloqueador de elementos emerxentes"
  • Premer en "Aceptar"

Como activar JavaScript no navegador Explorer

Se, adicionalmente, se dispón no navegador dunha Barra de Ferramentas de Google, Yahoo ou outro servizo similar, hai que comprobar que esta barra de ferramentas tampouco bloquea as ventás emerxentes.

A xeito de exemplo:

Non bloquear ventás emerxentes con barra de ferramentas

3. Non usar o protocolo de transporte seguro TLS 1.1 nin TLS 1.2

Actualmente, os nosos trámites non están preparados para funcionar cos protocolos de transporte seguro TLS 1.1/1.2.

Se está a usar Internet Explorer nas súas últimas versións, deberá desactivar estes protocolos. Para iso, siga estas instrucións:

  • Na barra de menú, premer "Ferramentas" e logo "Opcións de Internet"
  • Seleccionar o separador "Opcións avanzadas"
  • Desprazarse ata as opcións de "Seguridade"
  • Desactivar as casas "Usar TLS 1.1" e "Usar TLS 1.2"
  • Premer en "Aceptar"

4. Ter instalada unha Máquina Virtual Java

Para poder realizar o trámite da solicitude, é necesario ter instalado no navegador a máquina virtual de Java

Para comprobar a máquina virtual Java que ten e, se é o caso, actualizala a unha versión compatible, visite a páxina web

http://www.java.com/es/download/installed.jsp

Nesa páxina, premendo no botón "Verificar a versión de Java", poderá coñecer a versión que ten na actualidade e, se é o caso, a posibilidade de actualizar a dita versión á última versión estable compatible con este servizo. Se xa a ten instalada, para poder realizar as solicitudes que requiren sinatura dixital, pode optar por desinstalala e instalar unha versión compatible, dispoñible en

http://www.java.com/es/

Recoméndase deixar unicamente unha versión de Java, o cal implica desinstalar as que non se usen, para evitar posibles problemas de incompatibilidade.

Pode comprobar os requisitos de máquina virtual Java mediante o enlace "Comproba se o teu equipo cumpre os requisitos necesarios para realizar o trámite" asociado a cada trámite.

¿Necesito dispoñer de certificado electrónicos para realizar este trámite?

Non; para a realización deste trámite non é preciso dispoñer dun certificado electrónico.

¿Que visualizador de documentos debo ter para poder abrir os documentos relacionados con este trámite?

Para poder visualizar os documentos relacionados con este trámite, debe dispor dun lector PDF.

No caso da Apostila Electrónica, para que Adobe Reader sexa capaz de validar a súa sinatura dixital, debe contar coa versión Adobe Reader X.

¿Que información teño que dar cando me poña en contacto co Ministerio de Xustiza ante un problema?

Cando teña algún problema que non poida solucionar seguindo as indicacións anteriores, visite a páxina de Contacto e, a través dalgunha das canles alí sinaladas, facilite a seguinte información:

  • Datos persoais para o seguimento da súa solicitude. Nome, apelidos e DNI.
  • Datos do momento do fallo. Data e hora da solicitude.
  • Tipo de certificado de usuario que está a utilizar (por exemplo, DNI electrónico ou CERES da Fábrica Nacional de Moeda e timbre) e a súa data de caducidade.
  • Tipo de soporte do certificado de usuario (instalado no navegador, en tarxeta criptográfica, en memoria externa, tipo USB...)
  • Tipo de navegador e versión que está a utilizar. Por exemplo, Internet Explorer (versión 6, 7, 8...) ou Mozilla Firefox (versión 3.5, 3.6...)
  • Tipo de sistema operativo e versión que está a utilizar. Por exemplo, Windows (XP, Vista, 7...) ou Linux (Ubuntu, Guadalinex...).
  • Versión da Máquina Virtual Java que ten instalada no seu equipo (1.5.0.22, 1.6.0.24…).
  • Resultados obtidos co enlace Comproba se o teu equipo cumpre os requisitos necesarios para realizar o trámite

Se o trámite implica o pagamento dunha taxa:

  • Tipo de pagamento realizado(Cargo en conta ou Pagamento con tarxeta).
  • Entidade bancariasobre a que se realiza o cargo ou entidade emisora da tarxeta.
  • Código de erromostrado en pantalla, se é o caso

Comprobe previamente que o seu navegador ten:

  • Bloqueo de ventás emerxente deshabilitado. Necesario para a descarga do recibo da solicitude e o propio certificado (máis información).
  • JavaScript activado. Necesario para poder realizar a solicitude (máis información).

Configuración para verificación de apostílalas electrónicas

Para validar a firma de Apostílaa Electrónica, debe habilitar a verificación de firmas no seu lector PDF. No caso do Adobe Reader X:

  • En Edición -> Preferencias -> Seguridade: Marcar "Verificar sinaturas ao abrir o documento" (Recomendado):

Cómo configurar Adobe Reader X - Paso 1

  • En Edición -> Preferencias -> Seguridade -> Preferencias avanzadas -> Integración de Windows: Marcar:
    • «Activar a busca de certificados... no almacén de Windows»
    • «Confiar en TODOS os certificados raíz... para Validar sinaturas»

Cómo configurar Adobe Reader X - Paso 2

Subir