Ir a Contenido

Sede Electrónica do Ministerio de Xustiza

Sede Electrónica do Ministerio de Xustiza Acceso ao portal do Ministerio de Xustiza
Luns, 16 Setembro 2019 10:57 Actualizar data Hora oficial
Advertencia: pode non corresponder á hora exacta.
Polo tanto, ten carácter simplemente informativo e en ningún caso de certificación horaria

Menú principal

Resolva as súas dúbidas para a Solicitude de Certificado de Delitos de Natureza Sexual

Como recheo o formulario de Solicitude do certificado?

Os seguintes campos son obrigatorios:

  • Datos Persoais
    • Casa de Conformidade
    • Nome
    • NIF ou NIE
    • Data de nacemento
    • País de nacionalidade
    • Nomee do pai (Debe encher este campo tal e como aparece no seu documento de identidade)
    • Nome da nai (Debe encher este campo tal e como aparece no seu documento de identidade)
    • País de nacemento
    • Provincia de nacemento
    • Localidade de nacemento
  • Datos de contacto
    • Teléfono móbil Sempre debe incluír o código de país (España +34). Por exemplo : +34600606060.
    • Correo electrónico
  • Finalidade
    • Finalidade á que se destinará o certificado

Para máis información consulte o Manual de usuario para a Solicitude de Certificado de Delitos de Natureza Sexual (PDF. 891 KB)

Requisitos técnicos para realizar este trámite

Trámite optimizado para as seguintes configuracións:

Windows

  • Windows 7 e Windows 10
    • Internet Explorer 9.x ou superior
    • Mozilla Firefox 40.x ou superior
    • Chrome 40 ou superior

¿Que medios de autenticación podo utilizar neste trámite?

Algúns trámites requiren que se identifique electronicamente (do mesmo xeito que tamén tería que facelo se realizase o trámite presencialmente).

Para identificarse, a Sede do Ministerio de Xustiza permite diferentes mecanismos para este trámite.

Certificados dixitais / Cl@ve Certificado electrónico

Admitiranse os certificados electrónicos de clave pública, non revogados, soportados por @sinatura, a Plataforma de validación e a sinatura electrónica do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas.

Pode obter un certificado dixital de diferentes provedores de servizos de certificación.Un exemplo de provedor é a Fábrica Nacional de Moeda e Timbre, que proporciona certificados mediante distintas opcións e, para as opcións que requiren acudir presencialmente a unha Oficina de Rexistro, dispón dunha ampla rede de oficinas asociadas. Pode obter máis información nesta páxina da Sede Electrónica da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre.

Se desexa obter unha lista completa dos prestadores de servizos de certificación aceptados por esta plataforma acuda a documento de provedores de servizos de certificación de @firma.

DNI electrónico / Cl@ve DNIe

Pode identificarse electronicamente mediante o DNI electrónico.

O uso de DNI electrónico para a autenticación e sinatura no proceso de solicitude de certificados, require ter instalado no ordenador do cidadán un navegador, lector de tarxetas criptográficas e sistema operativo que estean soportados, ademais da instalación dun módulo criptográfico.

Toda a información de interese e descargas necesarias para usar o DNI electrónico, pódese atopar nesta ligazón: DNI electrónico.

Cl@ve PIN

É un sistema de identificación e autenticación, que nos permite acceder a servizos das Administracións Públicas.

Para utilizar Cl@ve PIN necesita rexistrarse na páxina de Cl@ve. Para acceder ao trámite necesitará solicitar unha Cl@ve PIN, que recibirá no seu teléfono móbil.

Cl@ve permanente

É un sistema de autenticación deseñado para persoas que necesitan acceder frecuentemente aos servizos electrónicos da Administración. Baséase no uso dun código de usuario, o seu DNI ou NIE, e dun contrasinal que se establece no proceso de activación e que só debe ser coñecida por o usuario.

Para utilizar Cl@ve permanente necesita rexistrarse na páxina de Cl@ve.

Cl@ve Cidadáns UE

Recoñecemento paneuropeo das identidades electrónicas, e en concreto a aceptación do DNI electrónico e identificadores similares en Servizos de Administración Electrónica doutras administracións europeas.

 

Que é Cl@ve?

Algúns trámites requiren que se identifique electronicamente (do mesmo xeito que tamén tería que facelo se realizase o trámite presencialmente).

Cl@ve é un sistema xestionado polo Ministerio de Facenda e Administracións Públicas, orientado a unificar e simplificar o acceso electrónico dos cidadáns aos servizos públicos. O seu obxectivo principal é que o cidadán poida identificarse ante a Administración mediante o mecanismo máis conveniente en función do trámite que queira realizar e da maneira máis sinxela posible, de entre as seguintes: certificado electrónico/DNI-e, Cl@ve PIN, Cl@ve Permanente, Cl@ve para cidadáns da UE. Estes mecanismos permiten identificarse aos cidadáns á hora de realizar o trámite. Para o seu uso, algúns dos mecanismos esixen rexistrarse en Cl@ve. Máis información na Páxina Oficial de Cl@ve.

Como rexistrarme en Cl@ve?

Só necesita rexistrarse en Cl@ve para Cl@ve PIN e Cl@ve PERMANENTE, non é necesario se utiliza Certificado electrónico ou DNI Electrónico.

Existen diferentes maneiras para rexistrarse en Cl@ve ademais dunha ampla rede de oficinas onde é posible rexistrase presencialmente ou obter un certificado electrónico. Recomendámoslle localizar a oficina máis próxima, que lle evitará desprazamentos e esperas innecesarias. En calquera caso, toda a información está dispoñible na Páxina oficial de Clave no apartado Como podo rexistrarme.

¿Que debo configurar no meu navegador para poder realizar este trámite?

Hai varias cousas que debe ter configuradas correctamente no seu navegador para poder realizar este trámite:

1. Ter activado JavaScript

Para poder asinar e enviar a solicitude, o seu navegador ten que ter activado Javascript.

Dependendo do navegador utilizado, a forma de activar Javascript pode variar. Consulte a axuda do seu navegador se ten algunha dúbida.

A xeito de exemplo:

Para activar Javascript no navegador Mozilla Firefox

  • Na barra de menú, premer en "Ferramentas" e logo "Opcións...". Se ten desactivada a barra de menú, prema no separador "Firefox" e seleccione "Opcións" e logo "Opcións"
  • Seleccionar o separador "Contido"
  • Activar a casa "Activar JavaScript"
  • Premer en "Aceptar"

Cómo activar JavaScript en el navegador Firefox

Para activar Javascript no navegador Internet Explorer

  • Na barra de menú, premer "Ferramentas" e logo "Opcións de Internet"
  • Seleccionar o separador "Seguridade"
  • Premer no botón "Nivel personalizado..."
  • Desprazarse ata as opcións de "Automatización"
  • Activar a casa "Habilitar" dentro de "Active scripting"
  • Premer en "Aceptar"

Como activar JavaScript no navegador Explorer

Para activar Javascript no navegador Google Chrome

  • Na barra de menú, premer na icona da chave inglesa
  • Seleccionar a opción "Configuración"
  • Na parte inferior, seleccionar "Mostrar opcións avanzadas... "
  • Dentro da sección "Privacidade", seleccionar "Configuración de contido"
  • Dentro da sección "JavaScript", activar a casa "Permitir que todos os sitios executen JavaScript (recomendado)"
  • Premer en "Aceptar"

Cómo activar JavaScript en el navegador Chrome

2. Non usar o protocolo de transporte seguro TLS 1.1 nin TLS 1.2

Actualmente, os nosos trámites non están preparados para funcionar cos protocolos de transporte seguro TLS 1.1/1.2.

Se está a usar Internet Explorer nas súas últimas versións, deberá desactivar estes protocolos. Para iso, siga estas instrucións:

  • Na barra de menú, premer "Ferramentas" e logo "Opcións de Internet"
  • Seleccionar o separador "Opcións avanzadas"
  • Desprazarse ata as opcións de "Seguridade"
  • Desactivar as casas "Usar TLS 1.1" e "Usar TLS 1.2"
  • Premer en "Aceptar"

3. Ter instalada unha Máquina Virtual Java

Paso optimizada para 7.x Java

Para poder realizar o trámite da solicitude, é necesario ter instalado no navegador a máquina virtual de Java

Para comprobar a máquina virtual Java que ten e, se é o caso, actualizala a unha versión compatible, visite a páxina web

http://www.java.com/es/download/installed.jsp

Nesa páxina, premendo no botón "Verificar a versión de Java", poderá coñecer a versión que ten na actualidade e, se é o caso, a posibilidade de actualizar a dita versión á última versión estable compatible con este servizo. Se xa a ten instalada, para poder realizar as solicitudes que requiren sinatura dixital, pode optar por desinstalala e instalar unha versión compatible, dispoñible en

http://www.java.com/es/

Recoméndase deixar unicamente unha versión de Java, o cal implica desinstalar as que non se usen, para evitar posibles problemas de incompatibilidade.

Pode comprobar os requisitos de máquina virtual Java mediante o enlace "Comproba se o teu equipo cumpre os requisitos necesarios para realizar o trámite" asociado a cada trámite.

Cando estou a realizar o trámite pídeme un contrasinal mestre, que teño que poñer?

O contrasinal mestre (ou Master Password) é un contrasinal propio do navegador Mozilla Firefox que ten a finalidade de aumentar o nivel de seguridade. Se a ten establecida, Firefox solicitaralla cada vez que teña que facer uso do seu certificado electrónico.

Para comprobar se ten contrasinal mestre:

  • Na barra de menú, pulsar "Ferramentas" e logo "Opcións"
  • Seleccionar o separador "Seguridade"
  • Verificar o estado da casa "Usar un contrasinal mestre"na sección Contrasinais.

Dende este menú poderá establecer un contrasinal mestre en caso de que non exista ningún, ou ben cambiar a actual pulsando en Cambiar contrasinal mestre.

Se non recorda o seu contrasinal mestre poderá utilizar o certificado electrónico instalado no navegador. Existe a opción de restablecer o contrasinal mestre, que elimina o contrasinal mestre actual e permite establecer un novo, pero esta acción elimina todos os certificados electrónicosque estiveran instalados. Neste caso, asegúrese de que dispón de copia de seguridade dos certificados electrónicos para poder volver instalalos, ou será necesario solicitar de novo os seus certificados.

Se dispón de copias de seguridade dos seus certificados e quere restablecer o contrasinal mestre, teclee na barra de enderezos do navegador o seguinte:

chrome://pippki/content/resetpassword.xul

Pulse "Intro", e terá a opción de reiniciar o contrasinal mestre. Recorde que esta acción eliminará os certificados electrónicos do navegador.

Para máis información, consulte o Manual "Xestor de certificados en Mozilla Firefox".

Estou a utilizar o navegador Firefox e non me recoñece o certificado da miña tarxeta criptográfica, que podo facer?

Para que Firefox recoñeza unha tarxeta criptográfica, hai de cargar o módulo PKCS #11 correspondente.

Por exemplo, para a tarxeta CERES baixo windows, hase de seleccionar o módulo PkcsV2GK.dll, que normalmente está en WINDOWS/system32 ou WINDOWS/system.

Deberá consultarlle ao seu provedor de tarxetas que módulo é necesario instalar no navegador e onde se pode localizar no seu ordenador.

Unha vez localizado o módulo, el procedemento sería (Exemplo para Firefox 4):

  1. Ir a Herramientas > Opcións > Avanzado > Cifrado
  2. Premer o botón Dispositivos de seguridade
  3. Apareceranos unha ventá onde se nos mostran os módulos de seguridade instalados
  4. Para instalar o noso premeremos o botón Cargar
  5. Borraremos o texto "Novo módulo PKCS#11" e teclearemos un texto recordatorio (por exemplo CERES PKCS#11)
  6. A continuación teremos que indicar o arquivo que contén o módulo. Para iso, premeremos no botón Examinar e buscaremos na ventá de explorador do sistema o devandito ficheiro (PkcsV2GK.dll se trata de CERES, localizado en WINDOWS/system32 ou WINDOWS/system)
  7. Para rematar, premeremos o botón Aceptar varias veces para finalizar o proceso
  8. Seguidamente pecharemos e volveremos iniciar Firefox.

¿Que información teño que dar cando me poña en contacto co Ministerio de Xustiza ante un problema?

Cando teña algún problema que non poida solucionar seguindo as indicacións anteriores, visite a páxina de Contacto e, a través dalgunha das canles alí sinaladas, facilite a seguinte información:

  • Datos persoais para o seguimento da súa solicitude. Nome, apelidos e DNI.
  • Datos do momento do fallo. Data e hora da solicitude.
  • Tipo de certificado de usuario que está a utilizar (por exemplo, DNI electrónico ou CERES da Fábrica Nacional de Moeda e timbre) e a súa data de caducidade.
  • Tipo de soporte do certificado de usuario (instalado no navegador, en tarxeta criptográfica, en memoria externa, tipo USB...)
  • Tipo de navegador e versión que está a utilizar. Por exemplo, Internet Explorer (versión 6, 7, 8...) ou Mozilla Firefox (versión 3.5, 3.6...)
  • Tipo de sistema operativo e versión que está a utilizar. Por exemplo, Windows (XP, Vista, 7...) ou Linux (Ubuntu, Guadalinex...).
  • Versión da Máquina Virtual Java que ten instalada no seu equipo (1.5.0.22, 1.6.0.24…).
  • Resultados obtidos co enlace Comproba se o teu equipo cumpre os requisitos necesarios para realizar o trámite

Se o trámite implica o pagamento dunha taxa:

  • Tipo de pagamento realizado(Cargo en conta ou Pagamento con tarxeta).
  • Entidade bancariasobre a que se realiza o cargo ou entidade emisora da tarxeta.
  • Código de erromostrado en pantalla, se é o caso

Comprobe previamente que o seu navegador ten:

  • Bloqueo de ventás emerxente deshabilitado. Necesario para a descarga do recibo da solicitude e o propio certificado (máis información).
  • JavaScript activado. Necesario para poder realizar a solicitude (máis información).

Subir