Ir a Contenido

Sede Electrónica do Ministerio de Xustiza

Sede Electrónica do Ministerio de Xustiza Acceso ao portal do Ministerio de Xustiza
Luns, 16 Setembro 2019 10:16 Actualizar data Hora oficial
Advertencia: pode non corresponder á hora exacta.
Polo tanto, ten carácter simplemente informativo e en ningún caso de certificación horaria

Menú principal

Autenticación

Algúns trámites requiren que se identifique electronicamente (do mesmo xeito que tamén tería que facelo se realizase o trámite presencialmente).

Para identificarse e asinar electronicamente as solicitudes e os pagos, a Sede do Ministerio de Xustiza permite diferentes mecanismos, en función do trámite ao que se desexa acceder.

Certificados dixitais / Cl@ve Certificado electrónico

Admitiranse os certificados electrónicos de clave pública, non revogados, soportados por @sinatura, a Plataforma de validación e a sinatura electrónica do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas.

Pode obter un certificado dixital de diferentes provedores de servizos de certificación.Un exemplo de provedor é a Fábrica Nacional de Moeda e Timbre, que proporciona certificados mediante distintas opcións e, para as opcións que requiren acudir presencialmente a unha Oficina de Rexistro, dispón dunha ampla rede de oficinas asociadas. Pode obter máis información nesta páxina da Sede Electrónica da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre.

Se desexa obter unha lista completa dos prestadores de servizos de certificación aceptados por esta plataforma acuda a documento de provedores de servizos de certificación de @firma.

DNI electrónico / Cl@ve DNIe

Pode identificarse electronicamente mediante o DNI electrónico.

O uso de DNI electrónico para a autenticación e sinatura no proceso de solicitude de certificados, require ter instalado no ordenador do cidadán un navegador, lector de tarxetas criptográficas e sistema operativo que estean soportados, ademais da instalación dun módulo criptográfico.

Toda a información de interese e descargas necesarias para usar o DNI electrónico, pódese atopar nesta ligazón: DNI electrónico.

Cl@ve PIN

É un sistema de identificación e autenticación, que nos permite acceder a servizos das Administracións Públicas.

Para utilizar Cl@ve PIN necesita rexistrarse na páxina de Cl@ve. Para acceder ao trámite necesitará solicitar unha Cl@ve PIN, que recibirá no seu teléfono móbil.

Cl@ve permanente

É un sistema de autenticación deseñado para persoas que necesitan acceder frecuentemente aos servizos electrónicos da Administración. Baséase no uso dun código de usuario, o seu DNI ou NIE, e dun contrasinal que se establece no proceso de activación e que só debe ser coñecida por o usuario.

Para utilizar Cl@ve permanente necesita rexistrarse na páxina de Cl@ve.

Cl@ve Cidadáns UE

Recoñecemento paneuropeo das identidades electrónicas, e en concreto a aceptación do DNI electrónico e identificadores similares en Servizos de Administración Electrónica doutras administracións europeas.