Solicitud de Indulto
- Tramitació telemàtica completa
Se puede presentar telemáticamente solicitud de indulto en el Registro Electrónico del Ministerio de Justicia, cumplimentando el Modelo al que se accede desde esta página, al que acompañan las instrucciones con el fin de que se señale la información necesaria para la tramitación de la solicitud.
Se le solicitará que se identifique y firme digitalmente su contenido de acuerdo con los requisitos establecidos para el acceso al Registro Electrónico.
El proceso es equivalente a la entrega física del escrito correspondiente en el Registro General del Ministerio. El sistema registrará el formulario firmado digitalmente por el solicitante en un asiento del Registro Electrónico.
Las solicitudes presentadas por este canal seguirán luego el trámite ordinario hasta su resolución final.
Requisitos
Para realizar este trámite es necesario tener instalado en su equipo la aplicación Autofirma. Puede descargar la aplicación en el siguiente enlace: Descarga Autofirma. Este enlace se abre en nueva pantalla. La descarga inluye el manual de instalación de Autofirma.
Consulta de sol·licitud d’Indult
- Tramitació telemàtica completa
Per consultar l'estat d'una sol·licitud presentada a través del Registre Electrònic del Ministeri, cal que presenteu un nou escrit, sota el mateix assumpte i indicant explícitament que voleu fer un seguiment de la vostra sol·licitud. Perquè puguem informar-vos-en de l'estat, serà necessari que faciliteu el número de registre que us han facilitat en la presentació de l'informe.
Requisits:
Se us sol·licitarà que us identifiqueu i signeu digitalment el vostre contingut segons els requisits establerts per a l'accés al Registre Electrònic.
Procés.
El procés equival al lliurament físic de la instància corresponent a l'oficina del Registre General del Ministeri. El sistema enregistrarà el formulari signat digitalment pel sol·licitant en un assentament de Registre Electrònic.
Relació i descàrrega de models de sol·licitud normalitzats del Ministeri de Justícia
Justificant.
El Registre Electrònic emetrà automàticament un rebut signat electrònicament que tindrà el contingut següent:
- Còpia de la sol·licitud o escrit presentats.
- Data i hora de presentació i número d'entrada de registre.
- Si escau, enumeració dels documents adjunts.