Anuncis
  • Tramitació telemàtica parcial

Requisitos

Para realizar este trámite es necesario tener instalado en su equipo la aplicación Autofirma. Puede descargar la aplicación en el siguiente enlace: Descarga Autofirma. Este enlace se abre en nueva pantalla. La descarga incluye el manual de instalación de Autofirma.

Pot presentar telemàticament sol·licitud d'accés a l'Arxiu en el Registre Electrònic del Ministeri de Justícia, completant el formulari al qual s'accedeix des d'aquesta pàgina. Recordeu que en aquest formulari s'haurà de relacionar, amb la màxima precisió possible, la documentació a la qual es pretén accedir i complir amb la resta de requisits explicats en l'apartat Informació addicional del tràmit que figura en la informació general del formulari.

Se us sol·licitarà que us identifiqueu i firmeu digitalment el seu contingut d'acord amb els requisits establerts per a l'accés al registre electrònic.

El procés és equivalent al lliurament físic de la instància corresponent a l'oficina del registre general del Ministeri. El sistema registrarà el formulari firmat digitalment pel sol·licitant en un assentament del registre electrònic.

Les sol·licituds presentades per aquest canal després seguiran el tràmit ordinari fins a la seva resolució final.

  • Tramitació telemàtica parcial

Per consultar l'estat d'una sol·licitud presentada a través del Registre Electrònic del Ministeri, cal que presenteu un nou escrit, sota el mateix assumpte i indicant explícitament que voleu fer un seguiment de la vostra sol·licitud. Perquè puguem informar-vos-en de l'estat, serà necessari que faciliteu el número de registre que us han facilitat en la presentació de l'informe.

Requisits:

Se us sol·licitarà que us identifiqueu i signeu digitalment el vostre contingut segons els requisits establerts per a l'accés al Registre Electrònic.

Procés.

El procés equival al lliurament físic de la instància corresponent a l'oficina del Registre General del Ministeri. El sistema enregistrarà el formulari signat digitalment pel sol·licitant en un assentament de Registre Electrònic.

Relació i descàrrega de models de sol·licitud normalitzats del Ministeri de Justícia

Justificant.

El Registre Electrònic emetrà automàticament un rebut signat electrònicament que tindrà el contingut següent:

  • Còpia de la sol·licitud o escrit presentats.
  • Data i hora de presentació i número d'entrada de registre.
  • Si escau, enumeració dels documents adjunts.
​​​​​Justificant

Quedarà en poder del sol·licitant una còpia en format imprimible (PDF) de la instància presentada. Aquesta còpia inclou un número de sol·licitud i un número de registre (el "registre d'entrada") que us permet identificar el vostre escrit o la vostra sol·licitud davant del Ministeri.